Značka Slovak Lines získala ocenenie Superbrands pre rok 2016

28.4.2016

Overenýautobusový dopravca uspel v uznávanom medzinárodnom programe hodnotenia značiek. Titul Superbrands mu udelila komisia expertov Brand Council programu Supebrands Slovakia zložená z 15 nezávislých odborníkov a slovenskí spotrebitelia.

Jediným slovenským dopravcom, ktorý získal prestížne ocenenie Superbrands pre rok 2016, sa stal Slovak Lines, pričom ocenenie získal hneď pre dve značky, a to Slovak Lines aj Eurolines Slovakia pre medzinárodnú autobusovú dopravu.

„Spokojnosť či dôvera zákazníkov pre nás rozhodne nie sú iba frázy. Ďakujeme všetkým za preukázanú priazeň a veríme, že s našimi autobusmi šťastne prejazdíte veľa ďalších kilometrov,“ uvádza generálny riaditeľ Slovak Lines Peter Sádovský.

„Dôkazom našej snahy o neustále zvyšovanie komfortu cestujúcich a prinášanie inovácií sú napríklad úplne nové najmodernejšie autobusy určené pre linku Bratislava – Viedeň, ktoré každodenne zabezpečujú najviac spojení na tejto trase,“ zdôraznil Peter Sádovský.

Superbrands patrí k najvýznamnejším celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek. Pred viac ako pätnástimi rokmi bol zavedený vo Veľkej Británii marketingovými a komunikačnými odborníkmi.

Dnes je cena Superbrands uznávaná ako špeciálne ocenenie v 88 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má kľúčovú rolu a zodpovednosť v každej krajine, ktorá sa na programe zúčastňuje. Značky sú nominované výhradne na základe odborných kritérií, pričom spoločnosti nemôžu žiadať o toto uznanie.