Všetko, čo potrebujete vedieť

Spôsoby platby

Spôsoby platby

Na webe a v mobilnej aplikácii Slovak Lines môžete zatiaľ platiť všetkými debetnými a kreditnými kartami (Paypal, Google Pay a ďalšie metódy pripravujeme). V autobuse u vodiča môžete platiť v hotovosti, alebo dopravnou kartou. Na našich predajných miestach a v pokladniach na stanici v Bratislave a Malackách môžete platiť kartou, v hotovosti a darčekovými poukážkami.

Poistenie

Poistenie

V súčasnosti pre vás pripravujeme partnerské cestovné poistenie za zvýhodnenú cenu. O novinkách budeme informovať.

Občerstvenie na palube

Občerstvenie na palube

V medzinárodných autobusoch Slovak Lines Express sa cestujúci môžu pri nástupe obslúžiť fľašou perlivej alebo neperlivej vody zdarma.

Batožina

Batožina

Príručnú batožinu (do rozmerov 60cm x 45cm x 25cm pre regionálne spoje a 20cm x 30cm x 50cm pre Express spoje) má cestujúci počas cestovania pri sebe a sám za ňu zodpovedá.

Väčšia cestovná batožina je v spojoch Slovak Lines Express ukladaná do batožinového priestoru v podpalubí autobusu. Jeden cestujúci má nárok na 2 kusy cestovnej batožiny zadarmo.

Všetky pravidlá a podmienky prepravy batožiny nájdete v prepravnom poriadku IDS BK a Slovak Lines Express. 

Iná batožina

Iná batožina

Detské kočíky a invalidné vozíky je možné bezplatne prepravovať s vedomím vodiča v autobusoch, v ktorých to umožňujú prevádzkové podmienky.

Bicykle je možné prepravovať nízkopodlažnými spojmi, v cestovných poriadkoch sú vyznačené piktogramom bicykla. Za prepravu bicyklov sa platí cena dovozného ako za prepravu batožiny.

Bezbariérové cestovanie

Bezbariérové cestovanie

Autobusová stanica Nivy v Bratislave je bezbariérová.

Cestujúci, ktorí potrebujú asistenčnú pomoc, sa môžu s dôverou obrátiť na personál v pokladniach vo vestibule autobusovej stanice Nivy.

Vozový park Slovak Lines disponuje 84 nízkopodlažnými autobusmi a dvomi autobusmi s elektrickou plošinou pre nástup s invalidným vozíkom. Spoje vykonávané nízkopodlažnými autobusmi sú v cestovných poriadkoch označené piktogramom vozíčka.

Časté otázky o cestovaní

Chcem si prenajať autobus na zájazd, firemnú akciu, školský výlet alebo súkromnú akciu. Ako na to?

Pre informácie o možnosti objednania autobusov nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adresu bus@slovaklines.sk alebo telefonicky na čísle 02 / 55 42 11 85. Aby sme vám vedeli urobiť cenovú kalkuláciu, potrebujeme tieto údaje o preprave: dátum, presnú trasu, časy odchodov na ceste tam i späť a počet osôb. Pri viacdňových prepravách nám prosím pošlite celý program vašej cesty.

Je na autobusovej stanici možné odložiť batožinu?

Vo vestibule dočasnej Autobusovej stanice na Bottovej ulici sú k dispozícii skrinky na úschovu batožiny. Batožinu si tu môžete uschovať bezplatne. Pozor, o 23.00 hod. sa všetky skrinky automaticky odomykajú.

Koľko kusov batožiny si môžem zobrať?

Cestujúci si môže vziať so sebou do vozidla 1 príručnú a 2 cestovné batožiny do batožinového priestoru. Pre viac kusov batožiny je potrebné kontaktovať call centrum.

Ako dlho pred odchodom spoja je treba byť na nástupišti?

Cestujúci s vopred zakúpeným cestovným lístkom je povinný byť na zastávke 15 minút pred plánovaným odchodom spoja, inak jeho nárok na miesto v autobuse zaniká a vodič toto miesto môže obsadiť iným cestujúcim. Cestujúcemu, ktorému z dôvodu neskorého príchodu na zastávku (menej ako 5 min.) miesto zaniklo, cestovný lístok neprepadne. Stále má možnosť využiť miesto na sedenie, ak je ešte voľné, prípadne využiť cestovný lístok na nasledujúci spoj v ten istý deň.

Môžem si kúpiť lístok bez predošlej rezervácie až v autobuse?

Cestovný lístok sa dá zakúpiť aj priamo u vodiča v autobuse, ale len v prípade, že sú v autobuse ešte voľné miesta, čo nezaručujeme.

Používame cookies

Súbory cookie nám pomáhajú zlepšovať služby. Používaním našich služieb súhlasíte s použitím súborov cookie. Prečítajte si viac v našich podmienkach.