Naplánujte si cestu dôkladne

K cestovnému lístku si môžete dokúpiť viacero doplnkových produktov a služieb. Niektoré z nich sú obmedzené v počte na autobus, preto vám odporúčame nákup online vopred. Tak zabezpečíte, že táto kapacita bude rezervovaná pre vás.
Máte väčšie množstvo batožiny?

Máte väčšie množstvo batožiny?

Ak sa vám nepodarilo zbaliť do dvoch kufrov a jednej príručnej tašky, môžete si dokúpiť batožinu naviac a zobrať si so sebou do autobusu toľko vecí, koľko potrebujete.

Dostupnosť na linke: Viedeň, Budapešť
Obmedzený počet: 10ks / autobus
Nákup: Online a v pokladni (spolu s cestovným lístkom) alebo u vodiča
Cena: 3 €

Máte nadrozmernú batožinu?

Máte nadrozmernú batožinu?

Radi vám ju prepravíme bezpečne zabalenú v ochrannom obale. Táto služba sa vzťahuje na prepravu batožiny, ktorá presahuje rozmer 30 x 60 x 80 centimetrov a / alebo hmotnosť 25 kilogramov. 

Dostupnosť na linke: Viedeň, Budapešť
Obmedzený počet: 1ks / autobus
Nákup: Online a v pokladni (spolu s cestovným lístkom) alebo u vodiča
Cena: 3 €

Cestujete so psom?

Vášho štvornohého miláčika do 10kg prepravíme bezpečne uzatvoreného v klietke, ktorú budete mať počas cesty na kolenách alebo pod nohami na zemi. Preprava iných druhov zvierat ako je pes žiaľ nie je možná. Pes sprevádzajúci nevidiaceho lístok nepotrebuje.

Dostupnosť na linkách: Viedeň, Budapešť, Hainburg
Obmedzený počet: 1 pes / autobus
Nákup: Online a v pokladni (spolu s cestovným lístkom) alebo u vodiča
Cena: od 1 €

Viedeň aj s celodennou MHD

Viedeň aj s celodennou MHD

Čaká vás deň plný presunov vo Viedni? Hlavné mesto Rakúska má prvotriednu sieť mestskej hromadnej dopravy. Cestovný lístok VOR na viedenskú MHD, ktorý platí celý zvyšok dňa, si môžete kúpiť už u nás.

Dostupnosť na linke: Viedeň
Nákup: V pokladni a u vodiča (spolu s cestovným lístkom)
Cena: dospelý 5,80 €, dieťa 2,90 € (dieťa do 6 rokov lístok nepotrebuje)

Garancia odletu

Garancia odletu

Potrebujete sa uistiť, že určite stihnete odlet zo Schwechatu? Zakúpte si spolu s lístkom doplnkový produkt "Garancia odletu". V prípade akýchkoľvek komplikácií sa postaráme o vašu náhradnú dopravu na letisko a ak zmeškáte odlet našou vinou, uhradíme vám prepadnutú letenku do 1500€.

Chráňte sa štýlovým rúškom

Chráňte sa štýlovým rúškom

Pre bezpečnejšie cestovanie si u nás môžete kúpiť ručne vyrábané dvojvrstvové ochranné rúško zo 100 % bavlny najvyššej kvality. Rúško je vyrobené na Slovensku v spolupráci s PEKNÉRÚŠKA.SK.

Nákup: V pokladni na Autobusovej stanici v Bratislave a Malackách, u vodičov medzinárodných liniek 
Cena: 5,50 € s DPH

Potrebujete miestenku alebo prémiové sedadlo?

Potrebujete miestenku alebo prémiové sedadlo?

Sedíte radi pri okne alebo radšej v uličke? Vyberte si svoje obľúbené miesto v autobuse a zariaďte si tak ešte komfortnejšiu cestu pre vás a vašich blízkych.

Dostupnosť na linke: Viedeň, Budapešť
Nákup: Online a v pokladni (spolu s cestovným lístkom)
Cena: 0 € (miestenka), 2 € (prémiové sedadlo)

Bratislava aj s celodennou MHD

Bratislava aj s celodennou MHD

Cestujete opačným smerom? Celodenný lístok si u nás môžete kúpiť aj na bratislavskú MHD. 

Dostupnosť na linkách: Viedeň, Hainburg a Budapešť
Nákup: V pokladni a u vodiča (spolu s cestovným lístkom)
Cena: 1€ pre všetky tarify

Storno doplnkových produktov: Cenu za doplnkový produkt vám vrátime spolu s cenou za stornovaný cestovný lístok, ku ktorému ste si ho prikúpili, vo forme vouchera na ďalší nákup podľa prepravných podmienok.

Praktické informácie

Doplnkové služby si vyberiete počas nákupu konkrétnej cesty na webe alebo v applikácii Slovak Lines.

Odporúčame vám nákup vopred

Nákupom online vopred zabezpečíte, že miesto napríklad na veľkú batožinu bude rezervované práve pre vás.

Ak cestujete obojsmerne

Doplnkové služby si vyberáte pre každú cestu samostatne. Preto nezabudnite, že ak beriete napríklad vášho psa na výlet do Viedne a späť, službu je potrebné zvoliť pri oboch cestách.

Pred cestou si pripravte QR kód

Vodičovi autobusu sa pred cestou preukážete nielen vašim cestovným lístkom ale aj platným QR kódom k vašej doplnkovej službe. Nájdete ho v PDF po nákupe.

Často kladené otázky

Zistil/a som, že nepotrebujem doplnkový produkt. Môžem ho stornovať?

Nie. Doplnkový produkt nie je možné stornovať samostatne. Odporúčame vykonať storno cestovného lístka Hlavného cestujúceho a uskutočniť nový nákup s využitím Voucheru na webe alebo v aplikácií už bez nepotrebného doplnkového produktu.

Prečo pri nákupe nie je možné dokúpiť si doplnkový produkt lístok pre psa?

Niektoré doplnkové produkty sú z bezpečnostných dôvodov limitované v počte na jeden autobus. Preto je pravdepodobné, že niekto z našich zákazníkov si zakúpil tento doplnkový produkt. Odporúčame vám využiť spoj v inom čase, ktorý má tento doplnkový produkt dostupný.

Je potrebné sa preukázať pri nástupe PDF lístkom s doplnkovými produktami, keď som nákup uskutočnil cez aplikáciu?

Stačí sa preukázať platným cestovným lístkom s doplnkovým produktom, nie je potrebné sťahovať PDF lístka. Personál vás však môže požiadať o zobrazenie detailu lístka, aby sa uistil, aké doplnkové produkty máte zakúpené. Ak to je potrebné, môže vás vyzvať na zobrazenie PDF cestovného lístka. Cestovný lístok nie je potrebné tlačiť.

Kúpili sme si viacero lístkov a batožinu navyše. Môžem doplnkový produkt využiť, ak lístok hlavného cestujúceho stornujeme?

Nie. V tomto prípade došlo ku vráteniu ceny a na doplnkový produkt strácate nárok. Odporúčame vykonať storno zostávajúceho cestovného lístka a vykonať nákup s doplnkovým produktom opäť, alebo si doplnkový produkt dokúpiť u vodiča.

Cestujem s veľkou batožinou do Viedne a večer sa s ňou vraciam. Stačí mi zakúpiť doplnkový produkt Nadrozmerná batožina iba raz, so spiatočným cestovným lístkom?

Na každú cestu (BA-VIE, VIE-BA) je potrebné si zakúpiť doplnkový produkt samostatne.

Plánoval som cestovať s bicyklom, zakúpil som si doplnkový produkt Nadrozmerná batožina a pri nástupe na palubu ma vodič odmietol prepraviť z dôvodu chýbajúcej kapacity batožinovom priestore. Čo mám robiť?

Snažíme sa všetkým našim zákazníkom vyjsť v ústrety, ale veľmi zriedkavo nastane aj takáto situácia. Pochopiteľne, máte nárok na vrátenie plnej sumy cestovného lístka a doplnkového produktu. Ak si chcete byť istý, že vaša batožina bude prepravená, neváhajte nás kontaktovať na našom zákazníckom centre telefonicky.

Cestujeme traja a všetci máme nadmerný počet batožiny. Po nákupe sme zistili, že doplnkový produkt je naviazaný len na jeden cestovný lístok, je to v poriadku?

Áno. Je potrebné, aby Hlavný cestujúci bol cestujúci, ktorý nastupuje na palubu autobusu a preukázal sa platným cestovným lístkom podľa Prepravného poriadku.

Čo znamená, keď doplnkový produkt nie je dostupný?

Niektoré doplnkové produkty sú obmedzené v počte na autobus. Takže ak túto kapacitu naplní niekto pred vami, môže sa stať, že sa vám už neujde miesto. Ak môžete overte dostupnosť produktu v autobuse na inom spoji.

Používame cookies

Súbory cookie nám pomáhajú zlepšovať služby. Používaním našich služieb súhlasíte s použitím súborov cookie. Prečítajte si viac v našich podmienkach.