Dva spôsoby dobitia

Predplatený cestovný lístok

Predplatený cestovný lístok

Predplatený cestovný lístok si zakúpite na dobu učitú, na 7, 30, 90 alebo 365 dní. Zvolíte si zóny, v rámci ktorých chcete cestovať, a môžete neobmedzene využívať dopravu nielen liniek Slovak Lines, ale aj Dopravného podniku Bratislava a Železníc Slovenskej republiky.

Ešte nemáte kartu?

Dopravnú kartu si môžete jednoducho vybaviť prostredníctvom webového formulára. Kartu vám zašleme poštou alebo na vybrané predajné miesto Slovak Lines.

Kredit

Kredit

Kredit na dopravnú kartu si môžete dobiť v hodnote 3€ - 50€. Kartou následne pri každej jazde zaplatíte priamo u vodiča, pričom získavate zľavu 10% z každého lístku. Touto kartou môžete kupovať lístky aj vo vozidlách MHD Bratislava.

Možnosti osobného dobitia

Možnosti osobného dobitia

Kartu si môžete dobíjať na akomkoľvek predajnom mieste Slovak Lines a v pokladniciach na Autobusovej stanici Nivy v Bratislave a Autobusovej stanici Malacky.

Užitočné informácie

Zistite viac o cenách, cestovných a prepravných poriadkoch Slovak Lines Regio.

Často kladené otázky

Ako si zaobstarať lístok?

Cestovný lístok si môžete zakúpiť elektronicky prostredníctvom webovej stránky www.slovaklines.sk, cez mobilnú aplikáciu, alebo osobne bezhotovostnou platbou alebo platbou v hotovosti u vodiča priamo v autobuse pred cestou alebo vo všetkých zmluvných predajných miestach dopravcu.

Je možné v autobusoch platiť platobnou kartou?

Za cestovné lístky na linkách 102806 Bratislava - Wien a 102958 Bratislava - Schwechat je možné platiť aj prostredníctvom bezkontaktnej platobnej karty priamo u vodiča.

Musím mať lístok vytlačený?

Na linkách Slovak Lines nie je podmienkou mať vytlačený cestovný doklad. Cestujúci sa môže preukázať v čase nástupu na prepravu aj platným QR kódom, prípadne rezervačným číslom opísaným z cestovného lístka alebo uloženom v elektronickom zariadení (mobil, tablet, počítač). Ak sa cestujúci nevie preukázať u vodiča vopred zakúpeným cestovným lístkom, je povinný si zakúpť nový cestovný lístok a následne môže podať reklamáciu v sídle dopravcu.

Používame cookies

Súbory cookie nám pomáhajú zlepšovať služby. Používaním našich služieb súhlasíte s použitím súborov cookie. Prečítajte si viac v našich podmienkach.