Čo by ste mali vedieť
Lístok na medzinárodné spoje Slovak Lines môžete stornovať aj v deň cesty. Môžete tak spraviť až do 15 minút pred plánovaným odchodom spoja.
Po stornovaní lístka obdržíte e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu stanoveného prepravným poriadkom.
Zakúpený cestovný lístok sa nedá zmeniť na iný dátum a čas. Vďaka bezplatnému stornovaniu a voucheru si však môžete vzápätí kúpiť nový lístok podľa toho, ako vám najlepšie vyhovuje.
Lístky na niektoré spoje nie je možné stornovať. Patria sem najmä spoje príležitostnej dopravy: sezónne linky, zájazdy na koncerty a ďalšie.
Ako stornovať lístok?
Stornovať lístok je najjednoduchšie, ak ste ako používateľ zaregistrovaný na našom webe. V takom prípade tak môžete urobiť priamo v detaile lístka podľa tohto návodu.
Ak vám viac vyhovuje mobilná aplikácia Slovak Lines, zakúpený cestovný lístok môžete stornovať priamo v nej. Postupujte podľa tohto návodu.
Treťou možnosťou je stornovanie lístka priamo cez formulár na tejto stránke. Určená je najmä zákazníkom, ktorí nie sú zaregistrovaní používatelia Slovak Lines a nemajú nainštalovanú mobilnú aplikáciu.