Čo by ste mali vedieť

Lístok na medzinárodné spoje Slovak Lines môžete stornovať aj v deň cesty. Môžete tak spraviť až do 15 minút pred plánovaným odchodom spoja.

Po stornovaní lístka obdržíte e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu stanoveného prepravným poriadkom.

Zakúpený cestovný lístok sa nedá zmeniť na iný dátum a čas. Vďaka bezplatnému stornovaniu a voucheru si však môžete vzápätí kúpiť nový lístok podľa toho, ako vám najlepšie vyhovuje.

Lístky na niektoré spoje nie je možné stornovať. Patria sem najmä spoje príležitostnej dopravy: sezónne linky, zájazdy na koncerty a ďalšie.

Ako stornovať lístok?

Stornovať lístok je najjednoduchšie, ak ste ako používateľ zaregistrovaný na našom webe. V takom prípade tak môžete urobiť priamo v detaile lístka podľa tohto návodu.

Ak vám viac vyhovuje mobilná aplikácia Slovak Lines, zakúpený cestovný lístok môžete stornovať priamo v nej. Postupujte podľa tohto návodu.

Treťou možnosťou je stornovanie lístka priamo cez formulár na tejto stránke. Určená je najmä zákazníkom, ktorí nie sú zaregistrovaní používatelia Slovak Lines a nemajú nainštalovanú mobilnú aplikáciu.

Formulár na storno lístka

Storno v zákazníckej zóne

Ak ste registrovaný používateľ prihlásený na webe Slovak Lines, najjednoduchšie je využiť tento postup:
1. Nájdite váš lístok
Vaše aktívne lístky nájdete v zákazníckej zóne kliknutím na ikonku používateľa v pravom hornom rohu obrazovky a položku „Moje lístky”.
2. Vyberte lístok
Vyberte si lístok, ktorý si želáte stornovať. Ak ide o spiatočný lístok, kliknutím označte, či si želáte stornovať jednu alebo obe cesty.
3. Potvrďte storno
Po stornovaní lístka vám na vašu zaregistrovanú adresu príde e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu určenom prepravným poriadkom. Aktívny voucher nájdete aj v zákazníckej zóne v položke „Vouchery”.

Storno v aplikácii Slovak Lines

1. Nájdite váš lístok
Vaše aktívne lístky nájdete v menu po kliknutí na položku „Moje lístky”.
2. Vyberte lístok
Vyberte si lístok, ktorý si želáte stornovať. Otvorte si detail lístka a posuňte dole na tlačidlo "Stornovať tento lístok".
3. Potvrďte storno
Po stornovaní lístka vám na vašu zaregistrovanú adresu príde e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu určenom prepravným poriadkom. Aktívny voucher nájdete aj v menu v položke „Vouchery”.

Používame cookies

Súbory cookie nám pomáhajú zlepšovať služby. Používaním našich služieb súhlasíte s použitím súborov cookie. Prečítajte si viac v našich podmienkach.