Kúpte si lístok online

Kúpte si lístok online

Ušetrite čas aj energiu a zaobstarajte si lístok rýchlo a pohodlne cez web Slovak Lines alebo vždy najlacnejšie cez mobilnú appku.

Cestujte vždy najvýhodnejšie

Cestujte vždy najvýhodnejšie

Ešte nemáte mobilnú aplikáciu Slovak Lines? Stiahnite si ju ešte dnes a nakupujte lístky vždy za najnižšiu cenu.

Užívajte si zábavu počas cesty

Užívajte si zábavu počas cesty

Pripojte sa na portál plný zábavy pomocou vášho vlastného mobilného zariadenia. Máme pre vás pestrú ponuku filmov, hudby a kníh, ale aj aktuálne informácie o vašej ceste.

Lístok netreba tlačiť

Lístok netreba tlačiť

Stačí, keď sa pri nástupe preukážete QR kódom na displeji vášho mobilného zariadenia.

Platiť môžete aj kartou

Platiť môžete aj kartou

Nemusíte hľadať bankomat. Zaplatiť bezkontaktnou platobnou kartou teraz môžete aj priamo u vodiča autobusu.

Využite služby na palube

Využite služby na palube

Ste fanúšikom moderných streamovacích služieb? Pripojte sa na našu spoľahlivú Wi-Fi zdarma a užívajte si zábavu po svojom. Samozrejmosťou je klimatizácia a drobné osvieženie.

Praktické informácie

Pozrite si cestovný poriadok, cenník lístkov na autobus a prepravný poriadok autobusovej linky Bratislava - letisko Schwechat.

Často kladené otázky

Ako si zaobstarať lístok?

Cestovný lístok si môžete zakúpiť elektronicky prostredníctvom webovej stránky www.slovaklines.sk, cez mobilnú aplikáciu, alebo osobne bezhotovostnou platbou alebo platbou v hotovosti u vodiča priamo v autobuse pred cestou alebo vo všetkých zmluvných predajných miestach dopravcu.

Je možné v autobusoch platiť platobnou kartou?

Za cestovné lístky na linkách 102806 Bratislava - Wien a 102958 Bratislava - Schwechat je možné platiť aj prostredníctvom bezkontaktnej platobnej karty priamo u vodiča.

Musím mať lístok vytlačený?

Na linkách Slovak Lines nie je podmienkou mať vytlačený cestovný doklad. Cestujúci sa môže preukázať v čase nástupu na prepravu aj platným QR kódom, prípadne rezervačným číslom opísaným z cestovného lístka alebo uloženom v elektronickom zariadení (mobil, tablet, počítač). Ak sa cestujúci nevie preukázať u vodiča vopred zakúpeným cestovným lístkom, je povinný si zakúpť nový cestovný lístok a následne môže podať reklamáciu v sídle dopravcu.

Používame cookies

Súbory cookie nám pomáhajú zlepšovať služby. Používaním našich služieb súhlasíte s použitím súborov cookie. Prečítajte si viac v našich podmienkach.