Čo by ste mali vedieť vopred

Lístok na medzinárodné spoje Slovak Lines môžete stornovať aj v deň cesty. Môžete tak spraviť až do 15 minút predplánovaným odchodom spoja.

Po stornovaní lístka obdržíte e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu stanoveného prepravným poriadkom.

Zakúpený cestovný lístok sa nedá zmeniť na iný dátum a čas. Vďaka bezplatnému stornovaniu a voucheru si však môžete vzápätí kúpiť nový lístok podľa toho, ako vám najlepšie vyhovuje.

Lístky na niektoré spoje nie je možné stornovať. Patria sem najmä spoje príležitostnej dopravy: sezónne linky, zájazdy na koncerty a ďalšie.

Ako stornovať lístok?

Stornovať lístok je najjednoduchšie, ak ste ako používateľ zaregistrovaný na našom webe. V takom prípade tak môžete urobiť priamo v detaile lístka podľa tohto návodu.

Ak vám viac vyhovuje mobilná aplikácia Slovak Lines, zakúpený cestovný lístok môžete stornovať priamo v nej. Postupujte podľa tohto návodu.

Treťou možnosťou je stornovanie lístka priamo cez formulár na tejto stránke. Určená je najmä zákazníkom, ktorí nie sú zaregistrovaní používatelia Slovak Lines a nemajú nainštalovanú mobilnú aplikáciu.

Formulár na storno lístka

Storno v Zákazníckom účte

Ak ste registrovaný používateľ prihlásený na webe Slovak Lines, najjednoduchšie je využiť tento postup:
1. Nájdite váš lístok
Vaše aktívne lístky nájdete v Zákazníckom účte kliknutím na ikonku používateľa v pravom hornom rohu obrazovky a položku „Moje lístky”.
2. Vyberte lístok
Vyberte si lístok, ktorý si želáte stornovať. Ak ide o spiatočný lístok, kliknutím označte, či si želáte stornovať jednu alebo obe cesty.
3. Potvrďte storno
Po stornovaní lístka vám na emailovú adresu vášho Zákazníckeho účtu príde e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu určenom prepravným poriadkom. Aktívny voucher nájdete aj v Zákazníckom účte v položke „Vouchery”.

Storno v aplikácii Slovak Lines

Ak vám viac vyhovuje mobilná aplikácia Slovak Lines, zakúpený cestovný lístok môžete stornovať priamo v nej.
1. Nájdite váš lístok
Vaše aktívne lístky nájdete v menu po kliknutí na položku „Moje lístky”.
2. Vyberte lístok
Vyberte si lístok, ktorý si želáte stornovať. Otvorte si detail lístka a posuňte dole na tlačidlo "Stornovať tento lístok".
3. Potvrďte storno
Po stornovaní lístka vám na vašu zaregistrovanú adresu príde e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu určenom prepravným poriadkom. Aktívny voucher nájdete aj v menu v položke „Vouchery”.

Často kladené otázky

Ako vystornovať lístok na linky Levitour?

Lístky zakúpené cez web a aplikáciu Slovak Lines a tiež lístky zakúpené na Autobusovej stanici v Bratislave je možné stornovať podľa platných podmienok Slovak Lines na našom webe.

Ako vystornovať lístok na linky CK DAKA?

Lístky zakúpené cez web a aplikáciu Slovak Lines a tiež lístky zakúpené na Autobusovej stanici v Bratislave je možné stornovať podľa platných podmienok Slovak Lines na našom webe.

Zistil/a som, že nepotrebujem doplnkový produkt. Môžem ho stornovať?

Nie. Doplnkový produkt nie je možné stornovať samostatne. Odporúčame vykonať storno cestovného lístka Hlavného cestujúceho a uskutočniť nový nákup s využitím Voucheru na webe alebo v aplikácií už bez nepotrebného doplnkového produktu.

Ako môžem stornovať lístok zakúpený pomocou Travel Passu?

Storno lístkov zakúpených cez TP sa riedi našim štandardným prepravným poriadkom. Môžete lístok stornovať najneskôr 15 minút pred odchodom spoja. Vaša nevyužitá jazda sa vám pripočíta späť na váš TP.